New concept? Mood = Moonlighting (Video Up)

Discussion in 'Reef Lighting' started by insanespain, Jun 17, 2011.

to remove this notice and enjoy 3reef content with less ads. 3reef membership is free.

  1. Coastie Reefer

    Coastie Reefer Millepora

    Joined:
    May 9, 2011
    Messages:
    925
    Location:
    NE Louisiana
    Yep!! I'm for sure gonna give this a shot. Thanks for posting the pics.

    +K to you;D
     
  2. Click Here!

  3. insanespain

    insanespain Ocellaris Clown

    Joined:
    May 3, 2011
    Messages:
    1,479
    Location:
    Illinois
    Go for it ;D

    Just make sure you post some pics here if you do it ;)
     
  4. khowst

    khowst Bangghai Cardinal

    Joined:
    Mar 14, 2011
    Messages:
    1,390
    Location:
    FLW, Mo
    +K for you. Its nice to see people trying new things. Its pretty awesome how that strip turned out to be like a prefect fit on the placement. well done.
     
  5. insanespain

    insanespain Ocellaris Clown

    Joined:
    May 3, 2011
    Messages:
    1,479
    Location:
    Illinois
    Lol ya I guess that was kinda luck that it fit so nice. I knew I would fit it somewhere inside of there, just wasn't sure until I got it. I gotta tell you it is SO nice being able to select different colors at night instead of being stuck with the same old boring blue.

    Sent from my Droid using Tapatalk
     
  6. elwolfe

    elwolfe Coral Banded Shrimp

    Joined:
    Jun 6, 2011
    Messages:
    398
    Location:
    Castle Rock,Colorado
    That, sir, is totally tubular (no pun intended). Also funny: "...ancient Driod". LOL
     
    1 person likes this.
  7. insanespain

    insanespain Ocellaris Clown

    Joined:
    May 3, 2011
    Messages:
    1,479
    Location:
    Illinois
    Lol, ironically I just retired the old gal today. It was an original Motorola Droid (hence the ancient comment and the horrible camera). Just got a Droid 3 and so far it seems to be nice. It got great reviews on the camera and it takes 1080p video so I tested it on the tank light. I'm uploading a video as we speak. I will post it when its done.
     
    1 person likes this.
  8. Click Here!

  9. silor

    silor Sea Dragon

    Joined:
    Oct 16, 2009
    Messages:
    541
    Location:
    Las Vegas
    Wow man great DIY k+
    I think that is awesome
    Mind shooting me the place you got all that at I know on amazon but the store
    Thx
     
  10. insanespain

    insanespain Ocellaris Clown

    Joined:
    May 3, 2011
    Messages:
    1,479
    Location:
    Illinois
    Here's a quick video, not the best quality, and the glass needed cleaned, but it gives you the idea.

    ‪RGB Moonlight‬‏ - YouTube


    Anyone know the trick to embedding youtube videos in your post? I've tried it a couple ways and no dice.
     
  11. Coastie Reefer

    Coastie Reefer Millepora

    Joined:
    May 9, 2011
    Messages:
    925
    Location:
    NE Louisiana
    OOOOoooo, this is gonna be fun. ;D
     
  12. insanespain

    insanespain Ocellaris Clown

    Joined:
    May 3, 2011
    Messages:
    1,479
    Location:
    Illinois
    LEDwholesalers was the store. They actually have a website you can order from but I got mine through amazon.